Tåg imorrn!

Imorgon ska jag åka tåg till Karlstad med min pappa, och tåget går kl. 06.15 på morgonen. Och vi ska åka x2000 jag kommer kräkas ;P skämta det ska bli kul för det går ganska snabbt :P.
Det som också är roligt är att mina kusiner kanske är hos mormor och morfar:P
Sn är det ju midsommar och då ska vi till Dalsland pappas kusin bor där :P
Och sen ska min familj hämta en av mina kusiner i Värmland för sen ska vi på travläger :P
Min kusin heter Elias som ska med till travlägret och min andra heter Ida:P Men det är kusinerna från mammas sida :P

Nu får ni en bild för jag börjar få skrivkramp ;P   (skämta)

Foto: mamma, det här är mina kusiner jag och min syster :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

:P ! ;)

2011-06-20 @ 11:18:33
Postat av: Mimmiiiss

Besök och kommentera gärna min blogg! :)

2011-06-20 @ 14:33:30
URL: http://mimmiiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0